ztc Sākumlapa   |   Lapas karte   |   RSS   |   Kontaktforma     |  LV  EN
fecobook twitter
Jūs esat šeit:   Sākumlapa   >   Ziņas
 
zals Latvijas 40. skolēnu zinātniskajai konferencei no Vidzemes reģiona izvirzīti 59 darbi
IMG_canvaDalībai Latvijas 40.skolēnu zinātniskās konferences 3. posmam, kas norisināsies laikā  no 2016.gada 22. līdz 24.aprīlim Rīgā, no Vidzemes reģiona ir izvirzīti 59 skolēnu zinātniski pētnieciskie darbi.

Konkursam izvirzītie darbi izstrādāti 2015./2016.mācību gada ietvaros kādā no 21 zinātnes nozares un tos izstrādājuši 73 skolēni no 15 skolām.

Uz nacionālā līmeņa konferenci no Vidzemes reģiona kopskaitā tiek virzīti 59 zinātniski pētnieciskie darbi. Visplašāk, ar četriem darbiem katrā, pārstāvētas Bioloģijas, Ekonomikas, Informātikas, Inženierzinātņu, Ķīmijas, Literatūras zinātnes un vēstures un Pedagoģijas sekcijas. Nedaudz mazāk - ar trīs darbiem katrā – tiks pārstāvētas Cittautu valodniecības un ārzemju literatūras zinātnes un vēstures, Kulturoloģijas, Latviešu valodniecības, Socioloģijas, Veselības zinātnes, Vēstures un kultūrvēsturiskā mantojuma un Vides zinātnes sekcijas. Pa diviem darbiem virzīti Fizikas, Tieslietu un Zemes zinātnes un ekonomiskās ģeogrāfijas sekcijās. Bet pa vienam darbam tiks pārstāvētas Mākslas zinātnes, Matemātikas, Psiholoģijas un Filozofijas zinātniskās sekcijas.

Vidzemes Augstskolas rektors Gatis Krūmiņš konferences atklāšanas pasākumā norādīja: “Zinātne un pētniecība rada atkarību, it īpašu sākot to darīt skolas vecumā. Taču šī ir pozitīva atkarība, kas dod ieguldījumu gan jūsu personiskajā, gan visas sabiedrības attīstībā.”

Vidzemes reģiona skolēnu zinātniski pētniecisko darbu konference norisinājās piektdien, 18. martā, Vidzemes Augstskolā un Valmieras Pārgaujas ģimnāzijā. Tajā ar 98 darbu prezentācijām piedalījās 120 dalībnieki no 17 Vidzemes reģiona skolām. Konferences noslēgumā komisijas vērtējumā labākie darbi ieguva tiesības piedalīties konferences trešajā posmā - Latvijas 40.skolēnu zinātniskajā konferencē.

Konferences mērķi ir padziļināt skolēnu pētnieciskās darbības prasmes dabas, humanitāro, sociālo un inženierzinātņu nozarēs, iesaistīt skolēnus pētnieciskajā darbībā, attīstīt prasmes patstāvīgi veikt pētnieciskus darbus, pilnveidot skolēnu prasmes iepazīstināt citus ar sava pētījuma rezultātiem un noskaidrot labākos pētījumus.
23.03.2016.

Krasu shēmaTehnoloģijas

Krasu shēmaSabiedrības zinātnes

Krasu shēmaMūžizglītība

 
 
 
 
 
 
Visas tiesības aizsargātas, Zināšanu un Tehnoloģiju centrs, 2014-2015
Kab.Nr. T210, Tērbatas iela 10, Valmiera LV 4201, Latvija
Apycom jQuery Menus